środa, października 31, 2007

Halloween A.D.2007

Co prawda 31 października dla zdecydowanej większości Polaków kojarzyć się będzie z drogową akcją „Znicz” i wyjazdem na 1 listopada – ale nam – członkom PANu A.D. 2007 – kojarzyć się będzie z bardzo dużą akcją Halloween.

Sprzeciwiliśmy się amerykanizacji kultury polskiej – stąd brak dyni – ale i tak zabawa była iście szampańska! Zresztą – jakże mogłaby ona nie być taka – skoro Muscador (jak wszyscy wiedzą – marka, której jestem w PANie ambasadorem :)) lał się strumieniami. Poza ekipą PANowską – dołączyło do nas parę osób – Małgorzata z Jakubem oraz Agnieszka z Antonisem. Po połączeniu sił – rozpoczęliśmy wyprawę :)

Najpierw wzdłuż Avenue de Clichy – czyli obok Moulin Rouge...


... i dzielnicy czerwonych latarni.


Tym razem poszczęściło mi się – i to znacznie. W jaki sposób? To spójrzcie, jakiego lachona wyrwałem :)


Potem Sacre Coeur. Nietykalność cielesna dziennikarzy jest przez mnie respektowana, ale w przypadku jednej takiej małej paparazza pozwoliłem sobie zrobić wyjątek :)


Zresztą – nieźle mi się potem oberwało. Nawet zdjęcie wyszło mocno niewyraźne...


Publikację reszty zdjęć sobie odpuszczę. Ze względów różnych. Część osób w trakcie wyprawy mocno nadużywała języka (winni wiedzą, o co chodzi :P), inni troszkę nadużyli gościny. Niemniej – wszystko dobrze, co się dobrze kończy :)

M.

0 komentarze: