niedziela, sierpnia 10, 2008

Setny post

Jako, że niniejszy post jest setnym postem na niniejszym blogu, pozwoliłem sobie na odrobinę szaleństwa. Otóż – od tej pory na bloga można dostać się nie tylko poprzez adres mjpserafin.blogspot.com, ale także – od dziś – „mjps.pl”. Krócej, lepiej, zawsze chciałem mieć własną domenę :) Teraz jeszcze powinienem ogłosić konkurs na logo nicka mjps i bloga – jeśli ktoś z Was ma ochotę – zapraszam :)

Druga zmiana – nabyłem jeszcze jedną domenę – tym razem trochę bardziej ze swojej działki (nie zdradzę póki co nazwy – ale liczę, że we wrześniu/październiku uda się ją odpalić). Ostatnio, wspólnie z Wielce Szanownym Kolegą Erha, napaliłem się na biznesa internetowe – i tym razem mam nadzieję, że będę się w stanie zmuszać do poświęcania co jakiś czas chwili, żeby ten serwis prowadzić :) to tyle z ciekawostek :) poza tym przez weekend absolutnie wypocząłem – i teraz aż do 13 września koniec z wszelakimi przyjemnościami – KPA czeka. Piszę publicznie – żebyście mogli krzyczeć, jak na gg zbyt często będę odpowiadał nienaturalnie szybko :P

m.

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

dokladnie! $$$$$$$$ !!!!