czwartek, marca 06, 2008

Wspomnień czar, czyli luty '08 w Paryżu

Jak obiecywałem, tak też i realizuję :) Tym razem porcja fotek zatytułowanych Luty w Paryżu. Czas, kiedy naprawdę chciałem już wracać, po czym znowu mi się odechciało, a potem znowu chciałem – ale już z innych powodów.


Czas w którym czasem nie dawałem rady – no i się załamywałem...



W końcu co można było robić, gdy nawet korkociągi pękały...


Gdy udało mi się odwiedzić Muzeum Erotyzmu z jego wielki dongami...


Autofellateur’ami – czyli swojsko zwane samoobciągaczami lub z muzyczna – Marylin Mansonami :P


Oraz babciami do orzechów...


To też czas wyjść na Sacre Coeur, choć było nie po drodze... :P


…wbijanie na kwadrat…


... a także czas, gdy w tę ostatnią niedzielę Paryż z Montmarttru zapłonął...





To także czas Krzysia – błogosławionego między niewiastami :P


...odjazdu Dajany...


... i niesamowitej Poli :)


A mi i tak zawsze jedno było w głowie...

A wszystko to – podobnie jak ludzie – nie powróca już...

I tyle wspomnień :)

m.

0 komentarze: